Black Deckers Forum
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 BAB 1 HEHEHEHE * MAAF KALO AYAT X ELOK DIBACA*

Go down 
AuthorMessage
princessanne
Apprentice
avatar

Posts : 41
Join date : 2008-05-28

PostSubject: BAB 1 HEHEHEHE * MAAF KALO AYAT X ELOK DIBACA*   Fri Jul 25, 2008 8:52 am

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil
melihat keadaan keretanya yang kemek.
hari dah nak masuk maghrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu
sempit, lampu jalan tak de pulak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lah
tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit.
Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi.. B.A.B.Iiiiiiiii.......
Slow
sikit....."

Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun
menjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!".."
Bagerooo..."
sedap jer cakap B.A.B.I...."

Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat....
Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut..
Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu terpelanting dalam semak
manakala motosikal nya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dia dah langar B.A.B.I yang telah dilanggar oleh perempuan
tadi.

(Moral of the Story : Hoi B.A.B.I!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...
tapi nak bagi tau jer....yang ada B.A.B.I tergolek kat
depan....hehehehehehe
Back to top Go down
View user profile
 
BAB 1 HEHEHEHE * MAAF KALO AYAT X ELOK DIBACA*
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Black Deckers Forum :: Lepas Geram & Lepas Jiwang Korang kat sini :: Lepas Geram & Lepas Jiwang Korang kat sini-
Jump to: